تو چه حُسنے..

تو چه حُسنے..
که مَنــــــــت..
عاشقِ مادر زادم..❤ ️

#عاشقتم_همه_جوره_دلبرجان😋
دیدگاه ها (۱)

چقدر گناه کردن با این دست‌ها سخت است...

همه باغ دلم آثار خزان دارد، کو؟ آن‌که سامان بدهد این‌همه ویر...

عوض ِِ تو‌ من نیابمکه‌ به هیچ‌کس نمانی#سعدی

وقتی مجردی و تنها 😍

بابا بزرگم عاشق مادر بزرگم بود...

هر چی خیره از همین راه به آدم میرسه!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط