همیشه تو زنگیت هدف داشته باش😉

همیشه تو زنگیت هدف داشته باش😉
دیدگاه ها (۰)

#استوری

#روانشناسی

#دلنوشته_های_من

#استوری

همیشه خوشحال باش ،وقتی تو ناراحتی ،قلبم میگیره^ ❤❤ ^

منم خود واقعیم از شخصیتم می‌ترسی بایدم بترسی مواظب باش شاید ...

تو قلبت همیشه کسیو دوستداشته باش که قدرتو تو تک تکه لحضهایه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط