اولش رنج میکشی یه خورده بیشتر یا یه خورده کمتر...بعد جدا
اولش رنج میکشی یه خورده بیشتر یا یه خورده کمتر...بعد جداییها برات عادی می شن. زندگی همینه دیگه جدایی پشت جدایی...زندگی جمع شدن نیست جداشدنه.
📕 آب سوخته
👤 کارلوس فوئنتس
📕 آب سوخته
👤 کارلوس فوئنتس
- ۱.۱k
- ۲۹ شهریور ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط