بــــه بَعضیا بایَــــدگـُــفـــتـــ: خســــتهــ نَشُــدی
بــــه بَعضیا بایَــــدگـُــفـــتـــ: خســــتهــ نَشُــدی ایــنــقَــد عـــاشِـــق شُــدی؟؟؟ وآلآآآآآ مـــآ خَســتهــ شُــدیــــم اَزبَـــــس عِــشــقــهــ جَــدیـــدِت رو تَبــــــریــک گـُفتــــیــم....
- ۵۱۸
- ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط