،،

،،
دیدگاه ها (۳)

من دل داشتم برای همین باختم ،،

،،

،،

بچها کامنت بزارین ،،،

💘⛓️... -داشتم چای می‌نوشیدم به یکباره دلتنگش شدم ‌:) و اشک د...

مرد مورد علاقه من؟ " آخه دورت بگردم که انقدر حرص نخوری"

تو نرو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط