من به غمگین‌ترین حالت ممکن شادم

من به غمگین‌ترین حالت ممکن شادم
تو به آشوب دلم ثانیه‌ای فکر نکن
دیدگاه ها (۲)

نگفته ام به تو دل بستمنگفته ام به تو محتاجمهمه ز گفته پشیمان...

دوست بداریدو بگذارید که دوست داشته شویدآدم بدونِ این بساط ها...

دروغ چراتنها نیستمپرم از خیال تو....!!!

این طور که تو میروی از منجان هم نمیرود از تن!

در خسته ترین حالت ممکن عکس گرفتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط