شکسته شده ام"
شکسته شده ام"
درلابه لای آهنگ غمگین زندگی"
بدون هیچ احساسی برای فردا"
بدون خاطرات بارانی"
هر روز دلم را به بهانه ای ورق میزنم"
تاشسته شوم"
تا آرام شوم"
آرام مثل کودکی""
حالا که بزرگ شده ایم"
ای کودکی سایه ات را بفرست"
اینجا آفتاب ما سایه ندارد"
اینجا احساس بوی گم شدن میدهد"
اینجا باران بوی سنگ وسیمان میدهد"
من امروزبوی خاک باران خورده را میخواهم"
کاش میدانستم رویای بزرگ شدن خوب نبود"
چون امروز من خود عشق را میخواهم"
ای آسمان....ای باران...ای آفتاب"
من عشق میخواهم"
من خود ((خدا)) رامیخواهم"
درلابه لای آهنگ غمگین زندگی"
بدون هیچ احساسی برای فردا"
بدون خاطرات بارانی"
هر روز دلم را به بهانه ای ورق میزنم"
تاشسته شوم"
تا آرام شوم"
آرام مثل کودکی""
حالا که بزرگ شده ایم"
ای کودکی سایه ات را بفرست"
اینجا آفتاب ما سایه ندارد"
اینجا احساس بوی گم شدن میدهد"
اینجا باران بوی سنگ وسیمان میدهد"
من امروزبوی خاک باران خورده را میخواهم"
کاش میدانستم رویای بزرگ شدن خوب نبود"
چون امروز من خود عشق را میخواهم"
ای آسمان....ای باران...ای آفتاب"
من عشق میخواهم"
من خود ((خدا)) رامیخواهم"
- ۲.۸k
- ۰۹ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط