‼️قالیباف و عراقچی وارد مسقط، پایتخت عمان شدند
‼️قالیباف و عراقچی وارد مسقط، پایتخت عمان شدند
⚫️❌️ مارکو روبیو فردا میاد خلیج فارس برای دیدار با امارات ، کویت و بحرین‼️
⚫️❌ترامپ :
مهم نیست ایرانی ها به مردمشون چی میگن ، مهم همینه که با بازرسی آژانس موافقت کرده اند
⚫️❌️ رسایی: جلسه مجلس رو وسط خیابون برگزار میکنیم چاره ای نیست دیگه .
🔴قالیباف: اگر به سوئیس نمیرفتیم هرلحظه خون بیشتری از شیعیان لبنان ریخته میشد.
♨️ ترامپ هم دقایقی قبل اعلام کرد که داراییهای مسدود شده ایران برای خرید غذا استفاده خواهد شد و این غذا منحصراً از طریق ایالات متحده و از کشاورزان آمریکایی خریداری خواهد شد‼️
🔸وزارت خارجه فرانسه: بدون موافقت اروپاییها امکان ندارد تحریمها از ایران رفع شود
احتمالا در مذاکرات فنی بین آمریکا و ایران در سوئیس شرکت کنیم
با نظامیامون اینارو ب ... خوردن انداخته بودیم
با دیپلماسیامون این شغالارو شیر بیش کردیم!
قرار رفاه برامون بیارن!
قرار کلییییی یونجه از کشاورزا امریکایی بخریم
آخ جون ، نون یونجه ای😍
ترامپ :
مردم ایران گرسنه هستند و ما به آنها ذرت و سویا میدهیم
خاک بر سرتون ک چقد مارو تحقیر دارید میکنید تو دنیا
همتی برداشته گفته
خب ما ک باید کالا اساسی بخریم (کاه و یونجه و ذرت)
چه بهتر ک از همین پولا بلوکه شده بخریم
احتمالا چون یونجه ها امریکایی هم هست ، غرب گراها چشاشون قلبی هم شده
از الان مشتاقن واسه خوردنش
یکی هم بود از اسفند پارساله میگفت چندتا موج خوشی خیلی خفن در پیشه
آنچنان تو شیش هف موج خوشی غرق شدیم
ک واقعا غرق شدیم
علی الاصول
مذاکره با امریکا شرافتمندانه نیست
مذاکره با امریکا عزتمندانه نیست
مذاکره با امریکا مشکلی رو حل نمیکنه ، بلکه گره ها رو کورتر میکنه
هیچ ملت باشرف و مسئول با خرد ، با امریکا مذاکره نمیکنه!
حالا فهمیدی چرا حضرت اقا این حرفارو میزدن؟
جنگ برده رو اتش بس کردیم ک چی؟
ک برن کاه و یونجه بگیرن برامون😁
وزیر خارجه عمان:
به قانون بینالمللی و تضمین عبور امن و بدون اخذ عوارض از تنگه هرمز پایبندیم.
⚫️❌️ مارکو روبیو فردا میاد خلیج فارس برای دیدار با امارات ، کویت و بحرین‼️
⚫️❌ترامپ :
مهم نیست ایرانی ها به مردمشون چی میگن ، مهم همینه که با بازرسی آژانس موافقت کرده اند
⚫️❌️ رسایی: جلسه مجلس رو وسط خیابون برگزار میکنیم چاره ای نیست دیگه .
🔴قالیباف: اگر به سوئیس نمیرفتیم هرلحظه خون بیشتری از شیعیان لبنان ریخته میشد.
♨️ ترامپ هم دقایقی قبل اعلام کرد که داراییهای مسدود شده ایران برای خرید غذا استفاده خواهد شد و این غذا منحصراً از طریق ایالات متحده و از کشاورزان آمریکایی خریداری خواهد شد‼️
🔸وزارت خارجه فرانسه: بدون موافقت اروپاییها امکان ندارد تحریمها از ایران رفع شود
احتمالا در مذاکرات فنی بین آمریکا و ایران در سوئیس شرکت کنیم
با نظامیامون اینارو ب ... خوردن انداخته بودیم
با دیپلماسیامون این شغالارو شیر بیش کردیم!
قرار رفاه برامون بیارن!
قرار کلییییی یونجه از کشاورزا امریکایی بخریم
آخ جون ، نون یونجه ای😍
ترامپ :
مردم ایران گرسنه هستند و ما به آنها ذرت و سویا میدهیم
خاک بر سرتون ک چقد مارو تحقیر دارید میکنید تو دنیا
همتی برداشته گفته
خب ما ک باید کالا اساسی بخریم (کاه و یونجه و ذرت)
چه بهتر ک از همین پولا بلوکه شده بخریم
احتمالا چون یونجه ها امریکایی هم هست ، غرب گراها چشاشون قلبی هم شده
از الان مشتاقن واسه خوردنش
یکی هم بود از اسفند پارساله میگفت چندتا موج خوشی خیلی خفن در پیشه
آنچنان تو شیش هف موج خوشی غرق شدیم
ک واقعا غرق شدیم
علی الاصول
مذاکره با امریکا شرافتمندانه نیست
مذاکره با امریکا عزتمندانه نیست
مذاکره با امریکا مشکلی رو حل نمیکنه ، بلکه گره ها رو کورتر میکنه
هیچ ملت باشرف و مسئول با خرد ، با امریکا مذاکره نمیکنه!
حالا فهمیدی چرا حضرت اقا این حرفارو میزدن؟
جنگ برده رو اتش بس کردیم ک چی؟
ک برن کاه و یونجه بگیرن برامون😁
وزیر خارجه عمان:
به قانون بینالمللی و تضمین عبور امن و بدون اخذ عوارض از تنگه هرمز پایبندیم.
- ۳۲۲
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط