اگه واسه کسی مهم نباشی حرفات مهم نباشه هیچ چیزت واسه کسی

اگه واسه کسی مهم نباشی حرفات مهم نباشه هیچ چیزت واسه کسی مهم نباشه ازهمه چی سخت تره
دیدگاه ها (۱)

خدایاخودت هواموداشته باش.

واقعا لعنت لعنت لعنت

ازخودم سیرشدم نمیخوام باشم بس هرچی موندم خداااا

خدایاتنها نگذار دلی راکه هیچکس دردش نمیفهمد.

زنده بودن از هرچیزی سخت تره...حالا میدونی چی از اونم سخت تره...

حرف دل تک تک آدمای این زمونه ست،همه شما گوش کنید و عمل کنید....

میخام نباشه دنیا اگه نباشی 😊به عشق رئال فالو کن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط