تو مملکتی زندگی میکنیم که دل خوش بودن جرم !!!!!

تو مملکتی زندگی میکنیم که دل خوش بودن جرم !!!!!
دیدگاه ها (۱)

اقای روحانی ما ضد انقلاب نیستیم ولی خواهان موندن شما هم نیست...

نترس!!تا از ریسک هایت بهترین بهره را ببری 👌

تو کامنتا یجور رفتار کنید انگار همه تو یه خونه زندگی میکنیم ...

جرم؟ خواستار یک زندگی بهتر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط