امروز یه پیکان دیدم داغونه داغونا مال سال ۴۸ بود اصن یه و
امروز یه پیکان دیدم داغونه داغونا مال سال ۴۸ بود اصن یه وضی !
پشتش نوشته بود “هرچی دارم از دعای مادرمه”
یکی نیس بگه خو آحه بدبخت تو عاق والدین شدی کدوم دعا ؟...........
پشتش نوشته بود “هرچی دارم از دعای مادرمه”
یکی نیس بگه خو آحه بدبخت تو عاق والدین شدی کدوم دعا ؟...........
- ۳.۰k
- ۰۹ تیر ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط