کسی رو دارین منکه ندارم 💔

کسی رو دارین منکه ندارم 💔
دیدگاه ها (۱۷)

بپرسین جواب میدم گشاد نباشید

بیاین پیوی

بگین لطفااا کسایی که دوسم دارن البته میدونم هیچکی منو دوست ...

چی میگی بگین 💔👍

منکه اعتراض ندارم. ولی درد داره

میشه یکی اینارو درست کنه او واسم بفرسته خودم زورم میاد درستش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط