رفیق ما دیشب تا حالا سرکار بوده حالا هم اومده استراحتی دا

رفیق ما دیشب تا حالا سرکار بوده حالا هم اومده استراحتی داشته باشه 😅😅
دیدگاه ها (۰)

عشق آسمونی کاش میشد دوباره بغلت بگیرم سرروشونه هات بزارم 😭رو...

مرسی از محبتت داداش حرف نداری 💚💞

یدونه ای عشق داداش 😘💚

بچه ها دیشب زلزله اومده هیچ کودوممون نفهمیدیم

#روزمرگی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط