یه بار موقع خدافظی

یه بار موقع خدافظی
یکی به جای تعارفات معمولی وآرزوی موفقیت
بهم ساده گفت ..غمت کم ..
واین قشنگیترین جمله ای بود شنیدم..
حالا هر که این پستو می خونه
من بهش میگم ...
عاقبتتون بخیر ..غمتون کم .....
دیدگاه ها (۱)

سلام از خدا می خوام وآرزو می کنم یکی بیاد تو زندگیتون آنقدر ...

۶-از بچگی دوستت داشتم🪼🩵

زندگی جدید پارت ۲کفش هام را درمیارم و وارد خانه میشم ت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط