تهمینه میلانی: مادر که شدم به پسرم خیلی محبت میکنم ,آنقدر
تهمینه میلانی: مادر که شدم به پسرم خیلی محبت میکنم ,آنقدر که بزرگ شد با عشقش مثل یک پرنسس رفتار کند,تا جفتش بفهمد که پسرم در دستان یک ملکه بزرگ شده است,بهش یاد میدم آنقدر عاشقونه به عشقش نگاه کند که انگار قحطی آدم آمده,بهش یاد میدم خانما آقا بالاسر و سایه سر نمیخوان ,عشق و همراه میخوان. محکم بغلش میکنم که بغل کردن عاشقونه رو با تمام وجود یاد بگیره , من بخاطر اینکه یک مرد با محبت دیگر به دنیا اضافه بشه حتما مادر میشوم.
- ۳.۲k
- ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط