وای ناخونای خوشگلم..

وای ناخونای خوشگلم..
وای ناخونای عزیزم ..
وای خدا همشون کوتاه کردم..
وای ناخوناااااام...
بر پدر و مادر مدرسه ها صلوااااات..
دیدگاه ها (۱۰)

خداحافظ..تک بوق..تماسی که قطع..و اشکایی که بیصدا جاری شد):)

کسی هست بحــــــــرفیم عــــــــایـــــــا؟؟!!دلگیــــــــرم...

شامم:)

ناهارم:)))

هفت تاییی شدیممممممم

خدا هیچ بچه رو بی پدر مادر نکنه🤲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط