حیف که یکم انحراف داره

حیف که یکم انحراف داره
دیدگاه ها (۱)

اینم مال خودمون

واخ ، واخ افاده ها طبَق طبَق

از نظر من النورد داره حیف میشه

چی بگم والا

داداش تو استعدادت داره حیف میشه اینجا👀🔥_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط