از امروز دیگه پولامو پس انداز میکنم

از امروز دیگه پولامو پس انداز میکنم

- اع. نگهدارنده‌ی موز :
دیدگاه ها (۰)

معلوم نیست قبره یا میدون تره بار!کاهو با روبان مشکی😄مرحوم فر...

خنک آن قماربازی که بباخت آن چه بودشبنماند هیچش الا هوس قمار ...

وقتی ازم میپرسن همین الان چی حالتو خوب میکنه؟من:

مهاجرت واسه کسی که وطنش رو دوست داره اینجوریه...!!

دیگه پولامو خرج نمی کنم،فرداش من:🥺😂💗

جدی جدی دارم پولامو جمع میکنم برم موتور بخرم🤣🤣🤣♥️💔

یه لایه ی دیگه غم روم بشینه سقوط میکنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط