.

.
ﻳﻪ ﻭَﻗﺘﺎﻳـی ﻫَﺴﺖ ...
ﻧﻪ" ﮔﺮِﻳﻪ ﻛَﺮﺩﻥ " ﺁﺭﻭﻣﺖ میکنه
ﻧﻪ " ﻧـــــفـﺲ ﻋﻤﻴﻖ "
ﻧﻪ " ﻳﻪ ﻟﻴﻮﺍﻥ ﺁﺏ ﺳَــﺮﺩ"
ﻧﻪ " ﺩٰاﺩ ﺯﺩَﻥ "
ﻳﻪ ﻭﻗﺘﺎیی ﻫﺴــﺖ
ﻛﻪ
ﻓﻘﻂ نیاز داری
براےهمیشه نباشی ﻫﻤﻴن،،،
دیدگاه ها (۳)

گفـــــتہ بودےنفسے از نفســـــت با نفســـــم هم نفـــــس است...

‏چکارشی؟نمیدونم فقط دلم واسش تنگ میشه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط