ببار باران...،
ببار باران...،
باران هم
با باریدن بر این نیمکت خالی نبودنت را فریاد میزند
و با ضربه به گونه هایم رفتنت را...
من ماندم و یک خیابان خیس
و چتری که دیگر باز نمیشود!
شاعر: ارس آرامی
باران هم
با باریدن بر این نیمکت خالی نبودنت را فریاد میزند
و با ضربه به گونه هایم رفتنت را...
من ماندم و یک خیابان خیس
و چتری که دیگر باز نمیشود!
شاعر: ارس آرامی
- ۲.۵k
- ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط