اونایی ک لیاقت مارو ندارن ، خب ندارن دیگه !
اونایی ک لیاقت مارو ندارن ، خب ندارن دیگه !
غصه کم سعادتی بقیه رو هم ما بخوریم ؟!
غصه کم سعادتی بقیه رو هم ما بخوریم ؟!
- ۷.۲k
- ۰۴ فروردین ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط