گایز ناراحتم و اعصابم خورده بدون هیچ دلیلی میخوام جر بدم

گایز ناراحتم و اعصابم خورده بدون هیچ دلیلی میخوام جر بدم خودمو😐🗿🗡:/
دیدگاه ها (۰)

میخوام همه پستامو پاک کنم از یه چی دیگه فعالیت کنم

بگیدددد

بگید

بگین شات بدم .گایز بگیننن

بچه ها امروز میخوام خودمو نشون بدم🤭منتظر باشین🎀🌚

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط