اگ تهدید کردن ک باز بحثش جداس
اگ تهدید کردن ک باز بحثش جداس
اگ تهدید کردن کشور رو بهم میریزن
خودشون و خاندانشونو اصحاب و یارانشونو دودمانشونو باد هوا میدیم
مگه طویله ست اینجا؟
🔸سپاهم دیشب در جواب حملات آمریکا نقاطی رو مورد هدف قرار داد
حالا کجا و چطوری ، چرا صدای آژیر خطر در نیومد رو کسی نمیدونه
شما فهمیدین کجارو زدیم دیشب؟
هیجا چیزی ندیدم ک کجارو زدیم
فقط میگن زدیم
امام حسین ع رو تهدید کردن اب رو میبنیدیم رو خونوادت ، خونوادتو اسیر میگیریم ، همتونو میکشیم
مقابل ظلم سر خم نکرد
مقابل تهدید سر خم نکرد
مکتب امام حسینی ع اینه!
متوجهین؟
الان گیریم ظهور شد امام زمان عج اومدن
خب ، تکلیف چیه؟
میخاین امام زمان عج رو هم از نظر ها غایب کنید و به غیبت تحمیلی بفرستید ک ب مذاکراتتون برسید و مبادا دشمن امام رو ترور کنه؟
یا لابد تو مصاحبه هاتون میگین اگ امام زمانمون رو هم زدن ، خللی تو کار پیش نمیاد و کشور شخص محوری نیست؟
جنگ وجودیه
مراعات کردن نداره
مصلحت اندیشی نداره
کوفیا هم مصلحت اندیشی کردن
کوفیا هم سیس گرفتن ک بیشتر از ولی جامعه حالیشونه و میفهمن!
اخر عاقبت خودتون ک ب جهنم ، اهمیتی نداره
این ملت مبعوث شده رو ب سرنوشت کوفیا مبتلا نکنید!
رهبر جامعه میگفت مذاکره با امریکا عاقلانه نی شرافتمندانه نی ، هیچ ملت با عزت و هیچ مسئول با خردی با امریکا مذاکره نمیکنه
مذاکره گره ای رو باز نمیکنه
چنانچه مذاکره ای هم بخاد بشه باید امریکا دست از حمایت اسرائیل برداره ، امریکا باید از منطقه جمع کنه بره ، امریکا تو امور داخلی کشورا نباید دخالت کنه ، اینجوریم بشه بازم "مذاکره برا اینده نزدیک نیست"
عین حرفای رهبریه ک تو روز روشن تو رسانه گفتن!
چرا سعی دارید یجوری رفتار کنید ک انگار شما بیشتر از رهبر ما میفهمید؟ شما بیشتر از رهبر ما خیر و صلاح جامعه رو میخاید؟
الان زبان حیوانی بلد باشی
بری از اون گوسفندی ک شیش ماه سال تو کوه و دشت داره چرا میکنه بپرسی مذاکره با امریکا خوبه؟
گوسفنده جواب میده معلومه ک ن!
دو بار وسط مذاکرات حمله کرد یارو
وسط مذاکرات!!!!!
حالیتونه؟
وسط مذاکرات رهبر رو ترور کرد
میفهمین؟
غیرت دارین؟ شرف دارین؟
وسط همین مذاکرات رهبر جدید مملکت نمیاد خودشو ب مردمش نشون بده چون کوچیکترین ردی ازش دشمن بزنه ، امام رو ترور میکنه و دریغ نمیکنه از ترور کردن اقا!
چ مرضی دارید شماها؟
چرا ول کن نیستید؟
الان موندیم
تکرار تاریخ رو تحمل کنیم
یا تحریف تاریخ رو تحمل کنیم!
انقد منفعل عمل کردید
ک حتی حسن روحانی هم دهن باز کرده و گفته امام حسین ع روز عاشورا با عمر سعد مذاکره کرد!
ک رهبری یبار جواب این نادان رو دادن!
مذاکره ینی بده بستان
تو عاشورا امام حسین ع بده بستان راه انداخته بود مگه؟
داشت عمر سعد رو نصیحت میکرد! پند و موعظه!!! هشدار میداد راهی ک داره میره اشتباهه!
اینا اینقد وقیح و پرو هستن ک حتی واقعه عاشورا رو هم تحریف میکنن!
یا اون قالیباف برداشته گفته
انتقام خون امام شهید این نیست ک بریم ترامپ و یابو رو بکشیم
چرا اونوقت؟
چون صد تا ترامپ و یابو اندازه کفش اقا ارزش نداره
بله قالیباف ، حرفت درست ، صدتا ترامپ و یابو ارزش خاک کفش اقامون رو نداره
ولی شما بگو ، براانتقام چ کنیم؟
یونجه بگیریم؟
الان با یونجه گرفتن انتقام گرفته میشه؟
انتقام ینی اسرائیل رو با خاک بزنی یکسان کنی
حیفا و تلاویو رو تبدیل ب تپه های خاک کنی
انتقام ینی دنیای اونارو ب اتیش بکشونی
ن اینکه باهاشون قرار مدار بزاری رو در رو بری ب مذاکره
من فاتحه خوندم تو این دنیا
این دنیا ارزونی خودتون خب؟
ولی خراب میشه این دنیا رو سر همتون
اینو از من داشته باشید
آهای دنیا پرستا
دنیا خراب میشه رو سرتون
این شریعت الهیه
انقد مبتلا ب درد و رنج و ترس و وحشت بشید ک ارزو کنید ای کاش از شکم مادر زاده نمیشدید
اگ تهدید کردن کشور رو بهم میریزن
خودشون و خاندانشونو اصحاب و یارانشونو دودمانشونو باد هوا میدیم
مگه طویله ست اینجا؟
🔸سپاهم دیشب در جواب حملات آمریکا نقاطی رو مورد هدف قرار داد
حالا کجا و چطوری ، چرا صدای آژیر خطر در نیومد رو کسی نمیدونه
شما فهمیدین کجارو زدیم دیشب؟
هیجا چیزی ندیدم ک کجارو زدیم
فقط میگن زدیم
امام حسین ع رو تهدید کردن اب رو میبنیدیم رو خونوادت ، خونوادتو اسیر میگیریم ، همتونو میکشیم
مقابل ظلم سر خم نکرد
مقابل تهدید سر خم نکرد
مکتب امام حسینی ع اینه!
متوجهین؟
الان گیریم ظهور شد امام زمان عج اومدن
خب ، تکلیف چیه؟
میخاین امام زمان عج رو هم از نظر ها غایب کنید و به غیبت تحمیلی بفرستید ک ب مذاکراتتون برسید و مبادا دشمن امام رو ترور کنه؟
یا لابد تو مصاحبه هاتون میگین اگ امام زمانمون رو هم زدن ، خللی تو کار پیش نمیاد و کشور شخص محوری نیست؟
جنگ وجودیه
مراعات کردن نداره
مصلحت اندیشی نداره
کوفیا هم مصلحت اندیشی کردن
کوفیا هم سیس گرفتن ک بیشتر از ولی جامعه حالیشونه و میفهمن!
اخر عاقبت خودتون ک ب جهنم ، اهمیتی نداره
این ملت مبعوث شده رو ب سرنوشت کوفیا مبتلا نکنید!
رهبر جامعه میگفت مذاکره با امریکا عاقلانه نی شرافتمندانه نی ، هیچ ملت با عزت و هیچ مسئول با خردی با امریکا مذاکره نمیکنه
مذاکره گره ای رو باز نمیکنه
چنانچه مذاکره ای هم بخاد بشه باید امریکا دست از حمایت اسرائیل برداره ، امریکا باید از منطقه جمع کنه بره ، امریکا تو امور داخلی کشورا نباید دخالت کنه ، اینجوریم بشه بازم "مذاکره برا اینده نزدیک نیست"
عین حرفای رهبریه ک تو روز روشن تو رسانه گفتن!
چرا سعی دارید یجوری رفتار کنید ک انگار شما بیشتر از رهبر ما میفهمید؟ شما بیشتر از رهبر ما خیر و صلاح جامعه رو میخاید؟
الان زبان حیوانی بلد باشی
بری از اون گوسفندی ک شیش ماه سال تو کوه و دشت داره چرا میکنه بپرسی مذاکره با امریکا خوبه؟
گوسفنده جواب میده معلومه ک ن!
دو بار وسط مذاکرات حمله کرد یارو
وسط مذاکرات!!!!!
حالیتونه؟
وسط مذاکرات رهبر رو ترور کرد
میفهمین؟
غیرت دارین؟ شرف دارین؟
وسط همین مذاکرات رهبر جدید مملکت نمیاد خودشو ب مردمش نشون بده چون کوچیکترین ردی ازش دشمن بزنه ، امام رو ترور میکنه و دریغ نمیکنه از ترور کردن اقا!
چ مرضی دارید شماها؟
چرا ول کن نیستید؟
الان موندیم
تکرار تاریخ رو تحمل کنیم
یا تحریف تاریخ رو تحمل کنیم!
انقد منفعل عمل کردید
ک حتی حسن روحانی هم دهن باز کرده و گفته امام حسین ع روز عاشورا با عمر سعد مذاکره کرد!
ک رهبری یبار جواب این نادان رو دادن!
مذاکره ینی بده بستان
تو عاشورا امام حسین ع بده بستان راه انداخته بود مگه؟
داشت عمر سعد رو نصیحت میکرد! پند و موعظه!!! هشدار میداد راهی ک داره میره اشتباهه!
اینا اینقد وقیح و پرو هستن ک حتی واقعه عاشورا رو هم تحریف میکنن!
یا اون قالیباف برداشته گفته
انتقام خون امام شهید این نیست ک بریم ترامپ و یابو رو بکشیم
چرا اونوقت؟
چون صد تا ترامپ و یابو اندازه کفش اقا ارزش نداره
بله قالیباف ، حرفت درست ، صدتا ترامپ و یابو ارزش خاک کفش اقامون رو نداره
ولی شما بگو ، براانتقام چ کنیم؟
یونجه بگیریم؟
الان با یونجه گرفتن انتقام گرفته میشه؟
انتقام ینی اسرائیل رو با خاک بزنی یکسان کنی
حیفا و تلاویو رو تبدیل ب تپه های خاک کنی
انتقام ینی دنیای اونارو ب اتیش بکشونی
ن اینکه باهاشون قرار مدار بزاری رو در رو بری ب مذاکره
من فاتحه خوندم تو این دنیا
این دنیا ارزونی خودتون خب؟
ولی خراب میشه این دنیا رو سر همتون
اینو از من داشته باشید
آهای دنیا پرستا
دنیا خراب میشه رو سرتون
این شریعت الهیه
انقد مبتلا ب درد و رنج و ترس و وحشت بشید ک ارزو کنید ای کاش از شکم مادر زاده نمیشدید
- ۵۷۶
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط