از ی جایی ب بعد دیگه دلت نمیگیره ،فقط ی سکوتی هست ک همیشه
از ی جایی ب بعد دیگه دلت نمیگیره ،فقط ی سکوتی هست ک همیشه باهاته........
- ۵.۳k
- ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط