برای آدم ها همانی باش ک برایت هستند بیشتر ک باشی سوتفاهم

برای آدم ها همانی باش ک برایت هستند بیشتر ک باشی سوتفاهم میشود
دیدگاه ها (۱)

شایَد بِتونی قِیدِشو بِزَنی وَلی چِشم دیدَنِشو با کَس دیگِ ا...

کاش اَلان چِشات و صِدات رو داشتَم

sometimes I think sometimes I don't

I live you until the day I die

.از کسی ک ذاتش خرابه انتظار ادم بودن نداشته باش...👌🏻

🪵🌿🌾‌"ناگهان نوبتِ تو میشود"،و خدا با دستانی "پر از نور"،همه‌...

اگاه باش ‌..برای دیدن ویدیوی بیشتر مارو دنبال کنید#گویندگی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط