ای روزگار

ای روزگار
دیدگاه ها (۶)

بسلامتی اون روز.....

هه ای خدا

ای خدا حق من این نیست تواین سن ای خدا ......همدردا کامنت

همین جواب میداد خوب بود ای خدا

ای روزگار 😥😥

کاش تقویم روزگار پنج شنبه ای نداشت...کاش روزگار داغ بی مادری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط