شیمی تموم شد، ریاضی بخونم یا نخونم؟😂

شیمی تموم شد، ریاضی بخونم یا نخونم؟😂
دیدگاه ها (۲۴)

فردا کلاس بیوتکنولوژی دارم😐

جودا اکبر💕

درس بخونم یا نخونم؟

این آهنگ فوق العادس💕

نشستم روسی یاد میگیرم که ریاضی نخونم🤣🤣

من امروز باید ریاضی بخونم نیستم باییی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط