هــــــــی رفیق ...
هــــــــی رفیق ...
زیادی خوبی نکن !
انسان است ، فراموشکار است ...!
از تنهایش که در بیاید ، تنهایت را دور میزند !...
پشت می کند به تو ، به گذشته ات ...!
حتی روزی میرسد که به تو هم میگوید :
شما !؟
زیادی خوبی نکن !
انسان است ، فراموشکار است ...!
از تنهایش که در بیاید ، تنهایت را دور میزند !...
پشت می کند به تو ، به گذشته ات ...!
حتی روزی میرسد که به تو هم میگوید :
شما !؟
- ۱.۲k
- ۱۹ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط