"مهربان" بودن مهمترین قسمت "انسان" بودن است.
"مهربان" بودن مهمترین قسمت "انسان" بودن است.
این"دل" انسان است که او را "سعادتمند" و "ثروتمند"
می کند.
انسان با آنچه که "هست " ثروتمند است،
نه با آنچه که دارد.
"آرامش"
سهم کسانی است،
که "بی منت" می بخشند...
"بی کینه" می خندند...
و در نهایت
با "سخاوت" محبت شان
را اکرام می کنند💐
این"دل" انسان است که او را "سعادتمند" و "ثروتمند"
می کند.
انسان با آنچه که "هست " ثروتمند است،
نه با آنچه که دارد.
"آرامش"
سهم کسانی است،
که "بی منت" می بخشند...
"بی کینه" می خندند...
و در نهایت
با "سخاوت" محبت شان
را اکرام می کنند💐
- ۲.۱k
- ۰۱ بهمن ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط