کی فکرشو میکرد!!؟

کی فکرشو میکرد!!؟
هه ..
من که فکرشو نمیکردم؛(
دیدگاه ها (۵)

هان؟!

تنهام نزار دیگه دیوونه...

میدونم که میدونی..

تنهام نزار دیوونه...

منم فکرشو نمیکردم رفیق هیچکس فکرشو نمیکرد

منم فکرشو نمیکردم

هیچوقت فکرشو نمیکردم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط