داره به من چشمک میزنه قلبونش عجقم

داره به من چشمک میزنه قلبونش عجقم
دیدگاه ها (۷)

کیم تااااان(مینهو)اااای وااااای من غش کردم

ااای جوووونم چته قلبونت برم عششششقم جووووونممممم عمرمممم

همیشه لبخند رو لبت باشه عجقم

ااای جوووونم کیم تان (مینهو)قرربونت

تگر داره میزنه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط