کاشششششششش

کاشششششششش
دیدگاه ها (۱)

اشک ریختم واسه کسی که هیچ وقت دوست داشتنمو باور نکردافسوس که...

عشق دوم بودم همیشه. . .

بی و فایی کردی و گفتی نفرین میکنی ؟گفتم نه ...فقط از خدا می ...

ریش یا ته ریش. . .

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط