ﮐﻮﭼﯿﮑﺘﺮ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻡ ، ﺧﯿﺎﻝ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﻭﻗﺘﯿﻪ ﮐﻪ ﻫﯿﺸﮑﯽ ﺧﻮﻧﻪ
ﮐﻮﭼﯿﮑﺘﺮ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻡ ، ﺧﯿﺎﻝ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﻭﻗﺘﯿﻪ ﮐﻪ ﻫﯿﺸﮑﯽ ﺧﻮﻧﻪ ﻧﯿﺲ ...
- ۲۳۸
- ۲۲ فروردین ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط