سناریو بی تی اس
سناریو بی تی اس
وقتی تو گوشیشون سرک میکشی که میبیننت
نامجون: من آخه کجای تربیت تو کم گذاشتم ها؟
جین: رفتی بودی عکسای هندساممو ببینی بهت حق میدم
شوگا: چقدر دلت میخواد سرک بکش، ولی بنظرم اینکار بچگانست چون من مال تو ام دلیلی نداره بهت خیانت کنم
جیهوپ: بنظرت کارت درسته؟ ولی اشکال نداره اصلا مال تو
جیمین: موچی من داره چیکار میکنی؟ عااا
بیبی حسود من اون فقط مینجرمونه داشتم در مورد فردا باهاش حرف میزدم
تهیونگ: اگ چیزی پیدا کردی به من بوگو
جانگکوک: پس تو گوشی من سرک میکشی ها من میرم گوشی تو رو بگردم
حالتون خوبه فندق های من..؟
خب چطور بود؟
درخواستی داشتید بگید
موچ موچ، بایی💋❤
وقتی تو گوشیشون سرک میکشی که میبیننت
نامجون: من آخه کجای تربیت تو کم گذاشتم ها؟
جین: رفتی بودی عکسای هندساممو ببینی بهت حق میدم
شوگا: چقدر دلت میخواد سرک بکش، ولی بنظرم اینکار بچگانست چون من مال تو ام دلیلی نداره بهت خیانت کنم
جیهوپ: بنظرت کارت درسته؟ ولی اشکال نداره اصلا مال تو
جیمین: موچی من داره چیکار میکنی؟ عااا
بیبی حسود من اون فقط مینجرمونه داشتم در مورد فردا باهاش حرف میزدم
تهیونگ: اگ چیزی پیدا کردی به من بوگو
جانگکوک: پس تو گوشی من سرک میکشی ها من میرم گوشی تو رو بگردم
حالتون خوبه فندق های من..؟
خب چطور بود؟
درخواستی داشتید بگید
موچ موچ، بایی💋❤
- ۱۴.۲k
- ۰۲ بهمن ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط