این عالیییههههه!!!ببخشید بابت کیفیتش!!!:-):-)ولی در کل عک

این عالیییههههه!!!ببخشید بابت کیفیتش!!!:-):-)ولی در کل عکسش برا ارمی ها عالیه!!!
#bts
#army
دیدگاه ها (۴)

خوندنش برا کی پاپرا واجب!!!!

یه سلامی هم بکنیم به اکسو ال های قرن دوم!!!#exo

ارمی نیستی سر اینا از خنده ترک نخوری!!!!#bts

من دلم برای زن ته ته و جیهوپ میسوزه!!!پدرشون درمیاد!!!!شوگا ...

ببخشید قبلی عکسش بود این فیلم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط