ما سرخ ترین ارتش میدان نبردیم😍 😍 😍

ما سرخ ترین ارتش میدان نبردیم😍 😍 😍
دیدگاه ها (۱)

بله اینجوریاست😍 😍

سلام به همگی صبحتون بخیر دوستان عزیز🌹 🌹 🌹

تبریک به ارتش سرخ🙏 🙏 😍 😍 🌹 🌹 😙 😙

روی قلب من نوشته 😍 😍 رنگ قرمز رنگ عشقه😍 😍

🚩 طنین نوای ارتش فدای ملت؛ ملت پناه ارتش در میدان آزادی ـ شب...

پرچم های سرخ خونخواهی مردم مبعوث شده در وسط جمعیت میدان هفت ...

♦️ نقش جهان، زیبا ترین میدان جهان✨#جاذبه_گردشگری#اصفهان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط