تصمیم را گرفته ام.....
تصمیم را گرفته ام.....
از امشب.......
تمامی احساسی که به «تو» دارم را
بیان میکنم!!
میگویم که.......
دوستت دارم،دلتنگتم،به آغوشت نیاز
دارم
به درک که مغرور میشوی!!
یا اینکه کمتر دوستم خواهی داشت!!
و یا حتی ترکم میکنی و تنها میمانم!!
مهم این است.......
شاید فردا نباشد!!
که عشقم را به پایت بریزم
پس گل نازم عاشقانه،صادقانه
دوستت دارم!!
از امشب.......
تمامی احساسی که به «تو» دارم را
بیان میکنم!!
میگویم که.......
دوستت دارم،دلتنگتم،به آغوشت نیاز
دارم
به درک که مغرور میشوی!!
یا اینکه کمتر دوستم خواهی داشت!!
و یا حتی ترکم میکنی و تنها میمانم!!
مهم این است.......
شاید فردا نباشد!!
که عشقم را به پایت بریزم
پس گل نازم عاشقانه،صادقانه
دوستت دارم!!
- ۱.۰k
- ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط