داداشمون گنگش بالاس 😎

داداشمون گنگش بالاس 😎
دیدگاه ها (۱)

+++

‌امشب برای اونایی که پای لانچر ،تو کوچه خیابون و هرجایی امنی...

-اینجاست که شاعر میگه :تو رستم تهمتنی ، بزن که خوووب میزنی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط