شبتون خدایی

شبتون خدایی
دیدگاه ها (۱)

سلام دوستان خوبمخببلاخره محرم اومد…23 مهر 1394 چله محرم شرو...

امریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر....مرگ بر امری...

لعن الله علی ال سعود

الهم صل علی محمد و ال محمدوعجل فرجهم

به دریا رفته میداند مصیبتهای طوفان را.... خوب بخونید

چیزی بنام فراموشی اصلا وجود نداره

چی بگم که نگفتنش خیلی بهتره.... بخداااااااا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط