چیه از دایرکشنرا شاکی هستی؟خوب تو که وضعت خوبه بیا ایران

چیه از دایرکشنرا شاکی هستی؟خوب تو که وضعت خوبه بیا ایران اجرا کن؟؟!!هری جان تلاش کن تو میتونی.
دیدگاه ها (۱۴)

دعا میکنم تا( آرزوی اومدن واندی به ایران) اجابت بشه، دعا میک...

لویی و فردی و اولی در ال ای

.

.

تلاش کن رفیق، تو🫵 میتونی💪😎🕶🔥

به خودت بیابیشتر تلاش کنمتعهد بمون────────────#رویا #حسین_اس...

اهل تیم ایران و جهان هستی بیا تو پیج من

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط