دلم گرفته خدایا....
دلم گرفته خدایا....
چقدر بیقرارم...
چه غروب تلخی...اما تلخ تر ازبغضم نیست....
چقدر بیقرارم...
چه غروب تلخی...اما تلخ تر ازبغضم نیست....
- ۷۰۵
- ۱۰ بهمن ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط