- تا حالا بهت گفتم که دوسِت دارم؟

- تا حالا بهت گفتم که دوسِت دارم؟
+ نه
- دوسِت دارم!
+ هنوز؟
- همیشه:)

🎬 ɪɴᴅᴇᴄᴇɴᴛ ᴘʀᴏᴘᴏꜱᴀʟ
دیدگاه ها (۰)

جايی كه عقل بتونه جلو احساستو بگيره، يعنی دل ديگه خسته ‌س!

از خودم متنفرم که اتقد بهت گفتم ((دوست دارم))

هر وقت بهت گقتم بیشتر از تراکتور دوست دارم بدون دروغ گفتم

رفیق هرچقدر هم بهت بگم دوست دارم بازم کم گفتم رفیق 🫂❤️‍🩹🫂🫂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط