سنت درخت کريسمس،به آلمان قرن 16ميلادی و زمانی که مسيحيان،
سنت درخت کريسمس،به آلمان قرن 16ميلادی و زمانی که مسيحيان، درختان تزيين شده را به خانههای خود آوردند،برمیگردد.
هم چنين در آن زمان عدهای هرمهايی از چوب میساختند و آن را با شاخههای درختان هميشه سبز و شمع تزيين میکردند.
به تدريج رسم استفاده از درخت کريسمس در بخشهای ديگر اروپا نيز طرفدارانی پيدا کرد.
در تزیین درختهای کریسمس اولیه،به جای مجسمه فرشته در نوک درخت، از فیگورهای پری های کوچک- به نشانه ارواح مهربان-یا زنگوله و شیپور- که برای ترسانیدن ارواح شیطانی به کار می رفت-استفاده میشد.
هم چنين در آن زمان عدهای هرمهايی از چوب میساختند و آن را با شاخههای درختان هميشه سبز و شمع تزيين میکردند.
به تدريج رسم استفاده از درخت کريسمس در بخشهای ديگر اروپا نيز طرفدارانی پيدا کرد.
در تزیین درختهای کریسمس اولیه،به جای مجسمه فرشته در نوک درخت، از فیگورهای پری های کوچک- به نشانه ارواح مهربان-یا زنگوله و شیپور- که برای ترسانیدن ارواح شیطانی به کار می رفت-استفاده میشد.
- ۸۱۸
- ۰۵ دی ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط