خدمتگزاری که بدرگاه او چنین دیدهاست.درزمان که زندگی ماغم
خدمتگزاری که بدرگاه او چنین دیدهاست.درزمان که زندگی ماغم انگیزاست.تنهاارادهای راسخ و احتیاط توانسته ام کارهای مهمی را انجام بدهم،وهرخطای انسان،باعث میشودتحت سلطه کسی قراربگیریم که اوتحت سلطه دشمنی قویترازانسان است،یک گام جلوتراز،مادیگری رادر بندخود
اسیرکرده،وباهرخطاوگناه ما خود رابی شرف میکنیم.وترس از ضعف گناه ما بود که خودبینی،ازترس ما استفاده کرد،وخود رادر ظاهر بزرگتر جلوه داد،جای خودرا به دیگری دادیم سلطه داشتن برما،دلیلش گناه ما است.جای خود را در راهی درست داشته باش،جایگاهی که مقامی بالاست
اسیرکرده،وباهرخطاوگناه ما خود رابی شرف میکنیم.وترس از ضعف گناه ما بود که خودبینی،ازترس ما استفاده کرد،وخود رادر ظاهر بزرگتر جلوه داد،جای خودرا به دیگری دادیم سلطه داشتن برما،دلیلش گناه ما است.جای خود را در راهی درست داشته باش،جایگاهی که مقامی بالاست
- ۴۳
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط