وضعیت استقلالیا،سپاهانیا،تراکتوریا بعد از دیدن نتایج امرو

وضعیت استقلالیا،سپاهانیا،تراکتوریا بعد از دیدن نتایج امروز
دیدگاه ها (۱)

با اصالت‌ها میدونن اسم این تیم پرسپولیسه.زنوزی:

چقدر خوبیم مااصلن جون به ما

وقتی به حسینی و رحمتی میگن عقاب بشار رسن :

وقتی از یه استقلالی میپرسن په بلاخره کی قهرمان میشین

واقعا برای تراکتوریا متاسفم

وضعیت بنده بعد دیدن سوالات امتحان:

وضعیت من اگه سریال دیدن جرم بود 😂😅

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط