موسیقی کسی داریم اهل پیانو باشه ایا؟

موسیقی کسی داریم اهل پیانو باشه ایا؟
دیدگاه ها (۱)

غزلا کین؟

یه درخت با سیم مفتول چندتاتون ادمک زیرشو دیدین؟

خخخخخخ مطمنم همه لایکن دوستای منن دیه

چندتا لایک داره

پیانو زیبا السا و آنا تقدیم کودکان سرزمینم#فروزن #السا #...

کمی آرامش این صدا🎧#پیانو🎹🎼 #موسیقی

از پیانو خوشتون میاد؟ اسم اهنگ cruelاگه اسم هنرمندشو میدونید...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط