هققق خدایا من چقدر بدبختم 💔💔💔😭🔪

هققق خدایا من چقدر بدبختم 💔💔💔😭🔪
دیدگاه ها (۲۳)

الان منو میزنه 🥺💔

😂😂😂منو با آتی شیپ کنید میشه موراتی عجب چیزی 😐🔪یا به تهیونگ

بیوم خیلی مسخرس نه ¿😂😂تا کرم دیگر بدرود

کار منم شده برو هی به آقای جلالی بگم پیج ها رو آزاد کنه 😐💫

چقدر من بدبختم کاش یه دنیا نیومده بودم 💔🥺💔💔😭😭

من با این وضعیت امتحان ها و جنگ و نت و ...اصلا همه چی عالیه ...

خدایا تو چقدر نازی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط