یارو نصفه شب مزاحم شده بود!!
یارو نصفه شب مزاحم شده بود!!
برداشتم میگم بعله؟؟
میگه خوابیدی؟
میگم نه اینجا هوا روشنه
میگه :عه؟ مگه کوجایی؟؟
گفتم من ایتالیام..
هیچی دیگه ترسید شارژش تموم بشه قطع کرد دیگه زنگ نزد
برداشتم میگم بعله؟؟
میگه خوابیدی؟
میگم نه اینجا هوا روشنه
میگه :عه؟ مگه کوجایی؟؟
گفتم من ایتالیام..
هیچی دیگه ترسید شارژش تموم بشه قطع کرد دیگه زنگ نزد
- ۱.۵k
- ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط