خودخواهی نیست برای خودت بهترینا رو انجام بدی..

خودخواهی نیست برای خودت بهترینا رو انجام بدی..

حقته

؛-)
دیدگاه ها (۴)

اسونه ...

.....نه کسیمنتظر است،نه کسی چشم به راه…نه خیال گذر از کوچه ی...

....

تولدت مبارک عاطی ...

❣️:خودت ریتم زندگیتو بساز، دلخوشی ها کم نیست، بهترینا منتظرن...

خب بده دیگه به خودت قسم کار بدی انجام نمیدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط