سلام سلام...(*^▽^)/★*☆♪
سلام سلام...(*^▽^)/★*☆♪
خب اول از همه برای چالش این بانو:
https://wisgoon.com/kairone
اینجوری بود که یه کرکتر غیر انسانی رو انسانی کنیم و از اینجور چیز میزا...منم از پونی کوچولو و پرندگان خشمگین و لالالوپسی رسیدم به این بنده خداها که از شبکه پویا نشون میداد( ゚ー゚)
بچه گیام اینو زیاد میدیدم(حالا نگم که هنوزم میبینم؟)
به هر حال...تایمش نزدیک ۱۴ ساعت شد و جدم اومد جلو چشمم...مثلا قراره پسر باشن ولی شبیه دختران چرا؟
خب فعلااا...
نظری؟انتقادی؟فوشی؟
خب اول از همه برای چالش این بانو:
https://wisgoon.com/kairone
اینجوری بود که یه کرکتر غیر انسانی رو انسانی کنیم و از اینجور چیز میزا...منم از پونی کوچولو و پرندگان خشمگین و لالالوپسی رسیدم به این بنده خداها که از شبکه پویا نشون میداد( ゚ー゚)
بچه گیام اینو زیاد میدیدم(حالا نگم که هنوزم میبینم؟)
به هر حال...تایمش نزدیک ۱۴ ساعت شد و جدم اومد جلو چشمم...مثلا قراره پسر باشن ولی شبیه دختران چرا؟
خب فعلااا...
نظری؟انتقادی؟فوشی؟
- ۷۴۰
- ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط